ادامه داستان‌های ناپولی و اوسیمن؛ سرانجام، فروش!

29 مهر 1402 ساعت 12:019 نظر
صحبت‌های رئیس باشگاه ناپولی به شایعات خروج اوسیمن دامن زد.

به گزارش فوتبال 360، تیم‌های زیادی در انگلیس، اسپانیا و فرانسه خواستار پیوستن وبکتور اوسیمن، ستاره نیجریه‌ای ناپولی به باشگاهشان بودند اما تیم ایتالیایی با وجود مذاکره با باشگاه‌ها، راضی به فروش او نشد. باشگاه‌های زیادی پس از انتشار ویدئوی تمسخرآمیز و ناراحتی اوسیمن، فکر خرید او را برای نیم‌فصل یا پایان فصل در دستور کار قرار داده بودند اما ناپولی قبلا اعلام کرده بود هنوز هم قصدی برای فروش ویکتور ندارد و تمدید قرارداد، هدف اصلی باشگاه است. آئورلیو دی‌لورنتیس، مدیر باشگاه اوضاع را دوباره تغییر داد و باشگاه‌های اروپایی مجددا به این انتقال فکر خواهند کرد!

کالیدو کولیبالی را فراموش نکنید!

دی‌لورنتیس در قسمتی از مصاحبه که مربوط به اوسیمن بود، گفت: «وقتی در مورد اوسیمن صحبت می‌کنید، هیچ‌گاه آرامش ندارم. موضع من در مورد اوسیمن تغییری نکرده اما ذهنیت او کمی تغییر کرده و کار خاصی نمی‌توانم بکنم. ما در گذشته به توافقی شفاهی برای تمدید قرارداد دست پیدا کرده بودیم اما ذهنیت جدید او باعث شد اوضاع تغییر کند و این برای من ناامیدکننده است. اوسیمن تا سال 2025 قرارداد دارد و فراموش نکنید کولیبالی را یک سال مانده به پایان قراردادش فروختم!»

بیانیه رسمی باشگاه ناپولی

بعد از صحبت‌های رئیس باشگاه و شایعات زیادی که از خروج او صحبت می‌کردند، باشگاه ناپولی به سرعت بیانیه‌ای صادر کرد. آنها گفتند: «با توجه به تحریفی که در رسانه‌ها رخ داده، نیاز دیدیم در مورد صحبت‌های دی‌لورنتیس شفاف‌سازی صورت بگیرد. دی‌لورنتیس صحبت‌های منفی در مورد اوسیمن انجام نداده. بعد از مذاکرات طولانی در رابطه با تمدید قرارداد اوسیمن، او و مدیر برنامه‌اش تردیدهایی را برای تمدید قرارداد دارند و در هفته‌های آینده، صحبت‌ها را ادامه خواهند داد. شایعات در مورد سردی رابطه اوسیمن با ناپولی و مدیران باشگاه کاملا بی‌اساس است»

مشتریان صف کشیده

شاید ناپولی و بیانیه‌اش سعی بر تلطیف اوضاع داشته باشد اما مشخصا بعد از انتشار آن ویدئو و تمسخر اوسیمن، رابطه‌ی او با باشگاهش تغییراتی کرده است. مدیربرنامه‌های بازیکن نیجریه‌ای تا امروز با جدیت در مورد ویدئوی منتشر شده و شکایات مرتبط با آن نظرش را اعلام کرده و گفته می‌شود با باشگاه‌های زیادی در مورد انتقال این بازیکن صحبت شده است. در انگلیس قدیمی‌ترین مشتری اوسیمن، منچستریونایتد است که با خرید هویلوند، کمی تمایل خود را از دست داده اما در مقابل، چلسی، آرسنال و لیورپول بسیار به این انتقال مشتاق شده‌اند. گفته می‌شود آن‌ها شانس خود را در پنجره زمستان امتحان خواهند کرد اما اگر توافقی شکل نگیرد، برنامه انگلیسی‌ها برای تابستان آینده بسیار جدی می‌شود.

در اسپانیا بزرگ‌ترین مشتری اوسیمن رئال مادرید خواهد بود. آنها در فاز هجومی کمبود مهره دارند که باعث تغییرات زیادی در تاکتیک‌های مربی شده است. رئال مادرید 2 گزینه اصلی برای خط هجومی دارد؛ کیلیان امباپه و ویکتور اوسیمن. با خرید کولو موانی و گونسالو راموس، پاریس برای خرید اوسیمن انگیزه‌هایش را از دست داده اما اگر خروج امباپه قطعی شود، احتمالا پاریسی‌ها دوباره برای خرید اوسیمن اقدام خواهند کرد.

اوسیمن می‌داند در تمام اروپا تیم‌هایی وجود خواهند داشت که با گرمی زیادی از او استقبال می‌کنند و همین موضوع در کنار ناراحتی‌های موجود، احتمال تمدید قرارداد را بسیار پایین آورده و احتمالا تا پایان فصل شاهد حضور او در تیمی غیر از ناپولی باشیم.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری