تیم رویایی دور ششم فوتبال فانتزی؛ 11 بازیکن از 8 تیم برنده

18 مهر 1402 ساعت 18:0084 نظر
تیم رویایی این هفته از فوتبال فانتزی با حضور نمایندگانی از 8 تیمی که در این هفته به پیروزی رسیدند شکل گرفت.

به گزارش فوتبال 360، پس از وقفه‌ ایجاد شده در لیگ، دور پنجم فوتبال فانتزی به صورت ناقص برگزار شد و با انجام دیدارهای هفته هفتم، دور ششم فانتزی پیگیری شد تا دوباره شور و حرارت به این رقابت بازگردد. در این هفته از لیگ هیچ دیداری با نتیجه تساوی به پایان نرسید و 8 تیم برنده هر کدام حداقل یک نماینده در تیم رویایی هفته داشتند. این تیم با آرایش 2-3-5 چیده شد و در صورتی‌که کاربری این ترکیب را برای خود انتخاب می‌کرد 127 امتیاز نصیبش می‌شد.

دروازه‌بان: حسین حسینی

حسین حسینی در این فصل به خوبی جواب اعتماد کاربرانی که او را برای تیم خود انتخاب کرده است داده و رکورددار بیشترین امتیاز بین دروازه‌بان‌های این دوره از لیگ است و در رده دوم امتیازآورترین بازیکنان فصل قرار دارد. حسینی با 4 کلین‌شیت در کنار علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی رکورددار است. کاپیتان استقلال در این هفته علاوه بر کلین‌شیت، دومین بازیکن برتر زمین هم شد و با 8 امتیاز در تیم رویایی قرار گرفت.

مدافعان: میلاد باقری، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی شیری و محمدحسین مرادمند

میلاد باقری یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این هفته بود. این بازیکن در دقایق پایانی بازی ملوان – نساجی، تک گل بازی را به‌ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین شد و 15 امتیاز کسب کرد. دیگر مدافع درخشان این هفته عارف آقاسی بود که در جریان پیروزی پرگل و 4 بر صفر تراکتور برابر آلومینیوم، پاس گل نخست تیمش را داد و بهترین بازیکن زمین شد. دانیال اسماعیلی‌فر هم کارنامه مشابهی برابر گل‌گهر داشت با این تفاوت که یک کارت زرد گرفت. مهدی شیری و محمدحسین مرادمند با 9 امتیاز دیگر مدافعان تیم رویایی این هفته هستند.

هافبک‌ها: آریا یوسفی، سامان نریمان جهان و ساسان انصاری

آریا یوسفی پدیده این روزهای سپاهان، امتیازآورترین بازیکن این هفته شد. یوسفی 1 گل زد، 2 پاس گل داد، بهترین بازیکن زمین شد و 17 امتیاز گرفت. این بازیکن تنها در تیم 0.2 درصد کاربران جای دارد. 2 هافبک گلزن پیکان و فولاد که تک گل تیم‌شان را به‌ثمر رساندند، دیگر هافبک‌های تیم رویایی هستند. سامان نریمان جهان 11 و ساسان انصاری 10 امتیاز در این هفته کسب کردند.

مهاجمان: محمدجواد محمدی و عیسی آل‌کثیر

2 تیم اصفهانی هر کدام یک مهاجم 2 گله داشتند که ترکیب خط حمله تیم رویایی را شکل دادند. محمدجواد محمدی هر 2 گل ذوب‌آهن برابر شمس‌آذر را به‌ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین شد. عیسی آل‌کثیر هم 2 گل برابر تیم سابقش صنعت‌نفت زد و دومین بازیکن برتر زمین لقب گرفت.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری