عذرخواهی دوباره تاج بابت نتایج تیم امید؛ لطفا فقط این تیم را نبینید!

29 مهر 1402 ساعت 11:1512 نظر
رئیس فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین صحبت‌های خود نسبت به نتایج تیم امید ایران بار دیگر واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبال 360، تیم امید ایران در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و بازی‌های آسیایی هانگژو عملکرد خوبی نداشت و ناکام در رسیدن به دور پایانی انتخابی المپیک 2024 پاریس در کنار عدم حضور در جمع 4 تیم برتر بازی‌های آسیایی بود. این ناکامی باعث شد تا موجی از انتقادات علیه مسئولان فدراسیون فوتبال به راه بیفتد و بعد از سکوتی نسبتاً طولانی‌مدت، مهدی تاج در مصاحبه خود نسبت به نتایج به‌دست آمده برای تیم امید واکنش نشان داد و عذرخواهی کرد.

تاج بعد از مصاحبه انجام شده، امروز (شنبه) در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان برای حضور در رقابت‌های دور دوم انتخابی المپیک 2024 پاریس، در سخنرانی خود نسبت به شرایط تیم امید ایران واکنش نشان داد و با عذرخواهی درباره عملکرد شاگردان رضا عنایتی، نسبت به موفقیت سایر تیم‌های ملی اشاره کرد و توضیح داد که انتقادهای انجام شده از فدراسیون فوتبال در این‌باره منصفانه نبوده و باید عملکرد سایر تیم‌های ملی از جمله زنان، فوتسال و فوتبال ساحلی هم دیده شود.

باید تیم امید مدیریت یکپارچه‌ای داشته باشد

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شرایط تیم امید ایران گفت: «هیات‌رئیسه فدراسیون صرف نظر از نتیجه تیم امید که جای عذرخواهی، تذکر و تدبیر دارد، موفق بوده. تیم امید شرایطی دارد که باید گفت. همه بسنده کرده‌اند به این تیم و کسی به تیم زنان، ۱۴ ساله‌ها در کافا و فوتسال و تیم‌های پایه صحبت نمی‌کند. کشورهای کافا امکانات خوبی دارند ولی ما قهرمان می‌شویم. به تیم زنان اهمیت می‌دهیم و اولویت ماست. در مورد تیم امید هم باید در آینده تحلیلی باشد و نقطه ضعف فدراسیون را برطرف کنیم».

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌هایش نسبت به عدم مدیریت یکپارچه تیم امید گلایه کرد و توضیح داد: «باید در سامانه مدیریتی‌اش یک کاسه باشیم؛ یا کمیته و یا فدراسیون. نه این که تیم از کمیته المپیک بیرون بیاید ولی باید فکری کنیم. مهم‌ترین مسئله برای ما این است که در فیفادی و برنامه (AFC) بازی تیم امید گنجانده شود. الان اگر باشگاهی متمایل باشد می‌تواند بازیکن بدهد. آنچه را توانسته‌ایم ببریم در مسابقات شرکت کرده‌اند و نه تمام توان تیم زیر ۲۳ سال. این‌ها موانعی هستند که کم هم نیست و باید رفع شود تا تیم امید کشور را به تورنمنت‌ها اعزام کنیم. قهرمانی تیم ملی در تورنمنت اردن را هم تبریک می‌گویم که نتایج درخشانی هم گرفت».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری