هفته ناکام دروازه‌بانان تیم ملی در لیگ برتر؛ حسینی تعارف بیرانوند را پس زد

29 مهر 1402 ساعت 12:3010 نظر
دو ستاره استقلال و پرسپولیس نتوانستند هفته ششم را با ثبت کلین‌شیت به پایان ببرند.

به گزارش فوتبال 360، هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران هنوز به نقطه پایان کارش نرسیده اما دو مدعی اصلی رسیدن به دستکش طلایی لیگ بیست‌وسوم مسابقات خود را برگزار کردند. در لیگ بیست‌ویکم، حسین حسینی توانست به دستکش طلایی برسد و در فصل گذشته هم علیرضا بیرانوند توانست بیشترین کلین‌شیت را به‌ثبت برساند و حالا این دروازه‌بان برای لیگ بیست‌وسوم در تلاش هستند تا بتوانند عنوان برترین دروازه‌بان فصل را از آن خود کنند و البته در این مسیر رقبای سرسختی را هم در مقابل خود دارند.

حسین پورحمیدی در کنار محمدرضا اخباری و پیام نیازمند دیگر مدعیان رسیدن به دستکش طلایی در لیگ بیست‌وسوم هستند اما رقابت اصلی میان علیرضا بیرانوند و حسین حسینی برقرار است؛ آن‌هم در شرایطی‌که این دو دروازه‌بان شروع خوبی در فصل جدید لیگ برتر داشته‌اند و با یکدیگر برای رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی هم رقابت می‌کنند. با وجود شروع خوب در لیگ بیست‌وسوم، هفته ششم برای بیرانوند و حسینی خوب پیش نرفت و آن‌ها در افزایش شمار کلین‌شیت‌های خود ناکام بودند.

بیرانوند تسلیم همبازی سابق شد

علیرضا بیرانوند که در 5 مسابقه اخیر پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر، 4 کلین‌شیت داشت و یک‌بار دروازه او باز شده بود، در جریان تقابل تیم‌های پیکان و پرسپولیس، در مقابل حملات پرشمار پیکان عملکرد خوبی داشت اما در هنگام ثبت تک گل خودروسازان عملکرد خوبی را از خود به جای نگذاشت و ناکام در مهار شوت حامد پاکدل بود تا در روزی‌که به عنوان کاپیتان اول پرسپولیس در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت حضور داشت، نتواند کلین‌شیت کند و همچنان عدد 4 در مقابل شمار کلین‌شیت‌های او به چشم می‌خورد.

12 دقیقه شوکه‌کننده علیه پنجمین کلین‌شیت حسینی

بازیکنان هوادار روز گذشته تنها 3 شوت در چارچوب دروازه استقلال داشتند که حسین حسینی 2 ضربه بازیکنان هوادار را مهار کرد اما با این‌حال 2 بار دروازه او باز شد! در صحنه گل اول، حسینی ناکام در مهار ریباند ضربه بازیکن هوادار بود و همین مسئله باعث شد تا دروازه او باز شود.  گل‌به‌خودی ایمان سلیمی هم باعث شد تا ناکامی شماره یک استقلال برابر هوادار تکمیل شود و او که در 5 بازی اخیر تنها یک گل دریافت کرده بود و به دنبال پنجمین کلین‌شیت خود برابر هوادار بود، خیلی زود با رویای رسیدن به این هدف خداحافظی کرد تا هم از حیث شمار گل خورده از علیرضا بیرانوند عقب بیفتد و هم اینکه ناکام در عبور از بیرانوند در جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها باشد.

حسین پورحمیدی دروازه‌بان باتجربه تراکتور تبریز این فرصت را دارد تا در تقابل تیمش مقابل شمس‌آذر قزوین کلین‌شیت کند و با عبور از علیرضا بیرانوند و حسین حسینی، به صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها برود. البته که پورحمیدی در 6 مسابقه توانسته 4 کلین‌شیت داشته باشد و در صورتی‌که امشب هم موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شود، با انجام یک بازی بیشتر نسبت به علیرضا بیرانوند و حسین حسینی، به صدر جدول بیشترین کلین‌‍شیت‌ها صعود خواهد کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری