نگاهی به صدرنشینی پرسپولیس در لیگِ 23؛ یحیی به رکورد خودش هم رحم نکرد

29 مهر 1402 ساعت 11:4574 نظر
یحیی گل‌محمدی در لیگ بیست‌وسوم توانسته بهترین شروع را در دوران سرمربیگری‌اش داشته باشد.

به گزارش فوتبال 360، کادرفنی پرسپولیس در اواسط نیم‌فصل دوم لیگِ نوزدهم دستخوش تغییر شد و یحیی گل‌محمدی به عنوان جانشین گابریل کالدرون به عنوان سرمربی جدید سرخ‌پوشان پایتخت معرفی شد و حالا نزدیک به 5 سال از فعالیت گل‌محمدی در باشگاه پرسپولیس می‌گذرد. سرمربی سرخ‌ها در لیگ بیست‌وسوم برای چهارمین فصل پیاپی از ابتدای فصل روی نیمکت پرسپولیس کارش را آغاز کرد که شروع گل‌محمدی در فصل جدید لیگ برتر در قیاس با فصول گذشته نشان می‌دهد که او توانسته عملکرد خیره‌کننده‌ای را از خود به جای بگذارد.

شروع لیگ بیستم با 10 امتیاز

یحیی گل‌محمدی بعد از آنکه توانست در نقش جانشین گابریل کالدرون، پرسپولیس را به عنوان قهرمانی لیگ نوزدهم برساند، کار خود را در قامت سرمربی پرسپولیس از ابتدای لیگ بیستم آغاز کرد که در 6 حضورش در هفته‌های ابتدایی لیگ بیستم، توانست 10 امتیاز (2 برد و 4 تساوی) از 18 امتیاز ممکن را به‌دست آورد که ضعیف‌ترین آمار در 4 فصل اخیر محسوب می‌شود. البته که سرخ‌پوشان پایتخت در پایان لیگ بیستم توانستند با 67 امتیاز برای دومین فصل پیاپی به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

شکستی برای یک شروع ضعیف در لیگ بیست‌ویکم

سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌ویکم که در پایان فصل دست‌شان از جام قهرمانی کوتاه ماند و با 5 امتیاز فاصله نسبت به استقلال دوم شدند، در 6 بازی ابتدایی فصل جدید توانستند 11 امتیاز از 18 امتیاز ممکن را به‌دست آورند که در این میان، شکست مقابل آلومینیوم اراک نقطه تاریک کارِ یحیی گل‌محمدی در 6 مسابقه آغازین تیمش در لیگ بیست‌ویکم بود. البته آن‌ها در مقایسه با 6 هفته ابتدایی لیگ بیستم، بردهای بیشتری را توانستند کسب کنند و 3 برد در کارنامه شاگردان یحیی گل‌محمدی به چشم می‌خورد.

یحیی در لیگ بیست‌ودوم از رکورد خودش عبور کرد

گل‌محمدی در لیگ بیست‌ودوم توانست شروعی درخشان را همراه با پرسپولیس داشته باشد؛ به‌طوری‌که کسب 4 پیروزی در کنار 2 تساوی باعث شد تا سرخ‌پوشان پایتخت از 18 امتیاز ممکن، 14 امتیاز در آغاز راه لیگ بیست‌ودوم به‌دست آورند و این شروع موفق باعث شد تا در پایان فصل پرسپولیسی‌ها بتوانند با اختلاف یک امتیاز نسبت به سپاهان با 66 امتیاز به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند. البته که آن‌ها در راه رسیدن به رکورد بیشترین امتیاز در یک فصل ناکام بودند و نتوانستند رکورد استقلال در لیگ بیست‌ویکم با 68 امتیاز را بشکنند.

کولاک گل‌محمدی علیه رکورد خودی!

پرسپولیس در فصل جدید شروعی فراتر از حد انتظار داشت و سرخ‌پوشان پایتخت با عملکردی خیره‌کننده توانستند نگاه‌ها را به سوی خود جلب کنند. یحیی گل‌محمدی که پیش از این توانسته بود با کسب 14 امتیاز از 18 امتیاز، 6 بازی ابتدایی فصل را پشت سر بگذارد، حالا در لیگ بیست‌وسوم رکورد خود را بهبود بخشید و توانست همراه با سرخ‌پوشان پایتخت، 16 امتیاز از 18 امتیاز ممکن را به‌دست آورد که البته کسر یک امتیاز از سوی کمیته انضباطی باعث شده تا شمار امتیازات پرسپولیس در جدول رده‌بندی 15 باشد که بازهم این عدد، رکوردی بی‌سابقه در دوران سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری