پرشورها در سودای پنجمین برد متوالی؛ دقیقی مقابل تیم سابق شگفتی خلق می‌کند؟

29 مهر 1402 ساعت 10:009 نظر
در آخرین مسابقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران پیش از شروع هفته جدید لیگ قهرمانان آسیا، تراکتور تبریز در خانه میزبان شمس‌آذر قزوین است.
به گزارش فوتبال 360، مسابقات معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی در روزهای گذشته پیگیری شده که برد سرخابی‌های پایتخت و تداوم رقابت آن‌ها برای صدرنشینی، مهم‌ترین اتفاق این هفته قلمداد می‌شود. در شرایطی‌که با توجه به دیدار معوقه گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان، پرونده هفته ششم لیگ برتر تا روز هشتم دی‌ماه بازخواهد بود اما در آخرین مسابقه از رقابت‌های این هفته پیش از آنکه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در هفته سوم دنبال شود، تراکتور تبریز در یکی از تقابل‌های مهم هفته در خانه برابر شمس‌آذر قزوین قرار خواهد گرفت.

معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران (شنبه 29 مهرماه - ساعت 18:15)

تراکتور تبریز - شمس‌آذر قزوین

داور: روح‌الله شریفی

ورزشگاه یادگار امام تبریز

شاگردان پاکو خمس بعد از آنکه فصل را با دو شکست پیاپی مقابل سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران آغاز کردند، به یک‌باره متحول شدند و در 4 بازی گذشته خود توانسته‌اند 4 پیروزی پیاپی به‌دست آورند و این بردهای سریالی باعث شده تا سرخ‌پوشان تبریزی در جمع 3 تیم برتر جدول رده‌بندی قرار گیرند. با توجه به پیروزی مقتدرانه تراکتور در هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک، شاگردان خمس در دیدار معوقه امروز به دنبال آن هستند تا بتوانند یک پیروزی پرگل دیگر را به‌دست آورند تا بتوانند با انجام یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس و البته تفاضل گل بهتر نسبت به سرخ‌پوشان پایتخت خود را به صدر جدول لیگ بیست‌وسوم برسانند و پنجمین برد پیاپی خود را در خانه و در حضور هواداران جشن بگیرند.

شمس‌آذر قزوین در فصل جدید لیگ برتر 5 مسابقه انجام داده و 4 امتیاز به‌دست آورده که به‌واسطه کسر امتیاز انجام شده از این تیم، آن‌ها در حال حاضر در جدول رده‌بندی تنها یک امتیاز دارند. سعید دقیقی که سال‌های درخشانی را در دوران حضور خود در مستطیل سبز در تراکتور گذراند، حالا باید در قامت سرمربی شمس‌آذر مقابل تیم سابق خود قرار گیرد. با توجه به پیروزی روز گذشته فولاد خوزستان، حتی کسب 3 امتیاز مسابقه امروز هم نمی‌تواند رتبه شمس‌آذر را از جایگاه پانزدهم جدول تغییر بدهد اما آن‌ها می‌توانند با خلق شگفتی و شکست دادن تراکتور در تبریز، خود را برای یک جهش بزرگ در جدول رده‌بندی آماده کنند.

دو تیم هیچ‌گاه در یک مسابقه رسمی (در لیگ برتر و جام حذفی) به مصاف هم نرفته‌اند و دیدار امروز آن‌ها، اولین رویارویی تاریخ دو باشگاه محسوب می‌شود. کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای انتخاب داور مسابقه امروز به سراغ روح‌الله شریفی رفته و برای این داور باتجربه ابلاغ داوری صادر کرده است. عباس پورحیدری به همراه حامد تازه‌پور کمک‌های اول و دوم شریفی در امر قضاوت هستند و فرزاد منصوری هم به عنوان داور چهارم مسابقه امروز که از ساعت 18:15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد، انتخاب شده است.

ترکیب احتمالی تراکتور تبریز

حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، محمد حسینی، مهدی شیری، محمد نادری، صفا هادی، گوستاوو واگنین، ریکاردو آلوز، امیرحسین حسین‌زاده، عارف رستمی و مهدی عبدی

ترکیب احتمالی شمس‌آذر قزوین

سینا سعیدی‌فر، هومن ربیع‌زاده، محسن طرحانی، علی آزادمنش، حسین گودرزی، مصطفی احمدی، پوریا سرآبادانی، علی‌اصغر اعرابی، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی، رحمان جعفری و عیسی مرادی


شما می‌توانید از اینجا نتیجه مسابقه تراکتور تبریز و شمس‌آذر قزوین را در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 پیش‌بینی کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری