قرعه‌کشی مجدد سوپرلیگ فوتسال زنان؛ و دوباره دربی خوزستان در هفته اول!

25 مهر 1402 ساعت 16:307 نظر
با برگزاری دوباره قرعه‌کشی سوپرلیگ فوتسال زنان، قرار است این دوره از رقابت‌ها از روز جمعه پنجم آبان‌ماه آغاز شود.

به گزارش فوتبال 360، دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان قرار بود از جمعه 31 شهریورماه فعالیت خود را آغاز کند اما عدم آمادگی تیم‌ها و تغییر و تحولات در ساختار مدیریتی سازمان لیگ باعث شد تا مسابقات به تعویق بیفتد. سازمان لیگ، پنجم بیستم مهرماه را به عنوان موعد آغاز فصل جدید سوپرلیگ اعلام کرد اما با وجود اعلام این تاریخ، بازهم خبری از برگزاری رقابت‌ها نشد و این‌بار به دلیل عدم ارائه مدارک از سوی تیم‌ها و البته انصراف دو تیم از حضور در رقابت‌ها، شروع دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان به زمان دیگری موکول شد.

مسئولان سازمان لیگ با تایید خبر تعویق دوباره رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان رسماً اعلام کردند که تیم‌های پیکان تهران (قهرمان فصل گذشته) و نصر امید کرج (نایب‌قهرمان فصل گذشته) از حضور در دومین دوره سوپرلیگ انصراف داده‌اند و به دلیل انصراف این دو تیم، مسابقات باید مجدداً قرعه‌کشی شود. با توجه به محدودیت‌های ایاب‌وذهاب نمایندگان تیم‌ها، امروز (سه‌شنبه) مراسم قرعه‌کشی دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان به صورت آنلاین و برخط انجام شد و نمایندگان تیم‌ها از راه دور در مراسم امروز حضور پیدا کردند.

جمعه 5 آبان‌ماه سرانجام سوپرلیگ افتتاح می‌شود!

قرعه‌کشی دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان پیشتر 14 تیرماه برگزار شده بود اما با توجه به انصراف تیم‌های پیکان تهران و نصر امید کرج، مجدداً مراسم قرعه‌کشی امروز (سه‌شنبه) به صورت برخط با حضور نمایندگان تیم‌های سایپا تهران، مهرعظام تهران، پالایش‌نفت آبادان، ملی‌حفاری اهواز، مس رفسنجان، صنایع نوا آمل، هیات فوتبال (شاهین) نطنز و رایزکو صفادشت به انجام رسید تا تکلیف برنامه مسابقات فصل جدید رسماً مشخص شود و بلاتکلیفی تیم‌های شرکت‌کننده در دومین دوره مسابقات سوپرلیگ به پایان برسد.

پالایش‌نفت آبادان و ملی‌حفاری اهواز به عنوان دو نماینده شرکت‌کننده از استان خوزستان در سوپرلیگ فوتسال زنان، براساس قرعه‌کشی قبلی در هفته نخست با یکدیگر رودررو شدند که در اتفاقی جالب‌توجه، در قرعه‌کشی‌ای که امروز مجدداً انجام شد، بازهم باید تقابل این دو تیم در هفته نخست به انجام برسد! البته که در قرعه‌کشی قبلی، آبادان میزبان دربی خوزستان بود اما حالا این مسابقه حساس در اهواز برگزار می‌شود. از جمله دیگر مسابقات مهم هفته نخست سوپرلیگ فوتسال زنان ایران می‌توان به رویارویی دو تیم سایپا تهران و مس رفسنجان اشاره داشت. با اعلام رسمی مسئولان سازمان لیگ، مسابقات از جمعه پنجم آبان‌ماه آغاز خواهد شد.

برنامه هفته اول سوپرلیگ فوتسال زنان ایران

جمعه پنجم آبان‌‎ماه

ملی‌حفاری اهواز - پالایش‌نفت آبادان

سایپا تهران - مس رفسنجان

شاهین نطنز - صنایع نوا آمل

مهرعظام تهران - رایزکو صفادشت

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری