اخبار فوتبال فانتزی؛ غایبان سرشناس در دور هفتم

25 مهر 1402 ساعت 09:2565 نظر
در هفتمین دور فوتبال فانتزی چند بازیکن مهم حضور نخواهند داشت.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، دور هفتم فوتبال فانتزی، با برگزاری دیدارهای هفته ششم لیگ به انجام خواهد رسید. البته این هفته از مسابقات ناقص خواهد بود و با بازی دو تیم سپاهان و گل گهر به زمان دیگری موکول شد. با تعویق این دیدار، بازیکنان مهمی نظیر رضا اسدی و شهریار مغانلو در این هفته غایب خواهند بود. علاوه بر این چندین بازیکن هم به دلیل محرومیت یا مصدومیت در این هفته غایب هستند.

پرسپولیس در بیمارستان

پرسپولیس برای بازی با پیکان شرایط مطلوبی ندارد. ۴ مهره کلیدی و پرطرفدار این تیم در بند مصدومیت هستند. یاسین سلمانی که احتمالاً فصل را از دست داده است. علاوه بر این مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک به خاطر آسیب‌دیدگی غایب هستند. سایر تیم‌ها کم و بیش بازیکن آسیب‌دیده در فهرست خود دارند. سجاد بازگیر در شمس‌آذر، فرزین گروسیان در استقلال خوزستان، آرش قادری از ذوب‌آهن و پیمان بابایی مهاجم استقلال در این هفته قادر به بازی نیستند.

۳ محروم در دور ششم

نادر محمدی مدافع ذوب آهن به دلیل اخراج در هفته گذشته محروم است. شجاع خلیل‌زاده سرشناس‌ترین محروم این هفته است که در کنار امیرمحمد پناهی از صنعت نفت به دلیل دریافت ۴ کارت زرد در این هفته محروم است. استقلال هم به دنبال حل مشکل گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی خود است تا بتواند از این بازیکن در ترکیب خود استفاده کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری