اخبار فوتبال فانتزی؛ یک تعویض رایگان اضافه برای دور ششم

13 مهر 1402 ساعت 12:16191 نظر
برای دور ششم یک تعویض رایگان اضافه برای کاربران فوتبال فانتزی در نظر گرفته شده است.

به گزارش فوتبال 360، با توجه به حذف تیم ملی امید و اطلاعیه سازمان لیگ مبنی بر از سرگیری مجدد لیگ برتر از هفته هفتم، بازی‌های معوقه هفته پنجم و ششم لیگ فعلا برگزار نخواهد شد.

با توجه به این تصمیم و برنامه‌ریزی عجیب سازمان لیگ، متأسفانه پیش‌بینی قبلی ما در خصوص دور پنجم مسابقات پیش‌بینی و فانتزی مطابق برنامه پیش نرفته و به ناچار تغییراتی در برنامه خواهیم داشت.

در همین راستا و با توجه به اینکه هنوز برنامه مشخصی برای هفته ششم لیگ، اعلام نشده است، تصمیم گرفتیم تا برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر به روند مسابقه و تیم‌های کاربران، دور پنجم مسابقات پیش‌بینی و فانتزی را در همین نقطه و با برگزاری ۴ بازی از هفته پنجم، به پایان رسانده و دور ششم را با شروع هفته هفتم لیگ، ادامه دهیم.

برندگان دور پنجم هر دو مسابقه، براساس همان ۴ بازی برگزار شده، مشخص و اعلام خواهند شد.

همچنین برای جبران بخشی از تغییرات به وجود آمده در تیم‌های فانتزی، به هر کاربر ۱ ترنسفر آزاد اضافه می‌کنیم که تنها تا پایان دور بعد، اعتبار دارد.

چنانچه کاربران از ترنسفرهای قبلی خود استفاده نکرده باشند، حداکثر ۳ ترنسفر آزاد خواهند داشت.

تلاش ما همواره بر این بوده تا مسابقات پیش‌بینی و فانتزی ۳۶۰، در صحت و سلامت کامل و با در نظر گرفتن ایجاد تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش برای همه کابران و همچنین با پایبندی به کلیه قوانین اعلام شده، اجرا شود؛ طبیعتا چنانچه بعد از ددلاین هر هفته، تغییراتی در برنامه مسابقات رخ دهد، مدیریت آن خارج از حیطه اختیارات فوتبال ۳۶۰ بوده و به ناچار در روند مسابقات اعمال خواهد شد.

با این حال از وقفه به وجود آمده متأسفیم و امیدواریم در ادامه لیگ، با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منسجم‌تر سازمان لیگ، حداقل تغییرات را در روند مسابقات داشته باشیم.

از صبوری و همراهی شما سپاسگزاریم.

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری